Allt och ingenting!

Idag har ändå varit en bra dag. Jag har släppt alla tankar och faktiskt fokuserat på mig och på min son. 

Jag har stoppat i mig lite för mycket mat. Ingen bra mat. Så känner en stor ångest över det. Men imorgon är en ny dag och då får jag återgå till det nyttiga igen. Nu är det dags. Känns som jag sitter fast i det också. Faller tillbaka till skit maten. Ska inte köpa hem sådant som frestar mig. Ekologiskt och bra mat. Kosten är a-o i mitt läge. 

Jag hann med ett snabbt träningspass på ca 40min. Styrka och lite kondition. Cirkelträning. 3 varv fick jag in. 
Jag hoppas att jag ska få till tiden imorgon också så jag hinner att träna. På måndag blir det iaf en snabb runda till gymmet igen, onsdag och torsdag är också inplanerat och även söndag med min goda vän A. Sen hoppas jag på promenader där imellan men det beror helt på hur vädret ser ut och om sonen tycker det verkar som en bra ide. 

Jag tänkte när jag gått ner 11kg, alltså halva vikt nedgången som jag planerar så ska jag hålla i en fest. En fest för mig själv med nära och kära för att fira att jag är halvvägs i mål. Säg i början av maj kanske? Jag vet att när jag väl börjar så går det fort. Jag är en sådan person som går upp lätt som fan och går ner lät om jag väl börjar någon gång. Jag måste börja, för min skull för sonens skull. Men mest för min skull, är jag glad och nöjd så speglar det av sig på honom och har en nöjd och glad mamma så är allt bra! Jag vill orka mer, vara piggare. Känna glädjen. Vara stolt lver mig själv och allt det där. Bra att börja tänka på mig själv igen! 

Nu blir det att sova så att man orkar med morgondagen! 

Tada! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0