Onsdag dag 4!

Dagen startade stressigt, lite försenat från början. Glömde mobilen hemma, fick lämna sonen på dagis och åka hem igen och hämta mobilen. Idag av alla dagar var det inte läge att glömma den. Men på något vänster var det mindre trafik idag än alla andra dagar och lyckades komma i tid. 

Mamma hämtade sonen på dagis idag, hans lycka var gjord. Mormor är verkligen en favorit. Så istället för att stressa hem kunde jag stanna kvar en stund på jobbet och sedan åka och träna. Var inte alls sugen men åkte ändå. Det tar 21 dagar att föra in en vana och jag ska ge mig fan på att träningen ska bli en vana. 3 pass sen i lördags! Jag ska även hålla att inte ha längre än 3 dagar mellan varje pass på gymet. Så tappar man lätt bort dig och man slutar att gå vilket fallet inte ska bli denna gången. För det känns så jävla skönt efter träningen. Det infinner sig ett lugn och man känner sig grymt avslappnad! Det ska bli som en drog. Man ångrar aldrig att man gick bara när man inte gick! 

Har söndag inplanerad till träning men måste få in en till träning. Kanske fredag om jag får tiden och barnvakt vill säga. Hoppas hoppas.

Jag har som mål att minska lite varje vecka i omfång. Att bli piggare och gladare. Och jag känner trots att jag bara tränat 3 gånger totalt att min inre frid infinner sig och de dagar jag tränat är jag mycket gladare och nöjdare med mig själv. Och mitt mål är att må så fruktansvärt bra och så att jag kan smitta av mig av all positiv energi till alla andra runt omkring mig! Verkar vara ett sunt mål. Sen har jag ju självklart ett mål att komma i mina gamla jeans och faktiskt känna mig snygg i min kropp. 

Väger mig varje dag, en jödra drog. Men livrädd att jag ska gå upp de kilon jag tappat igen. Men har invägning på gymmet varannan tisdag. Hade invägning i tisdags och hoppas på att jag tappat minst 2 kg tills dess och minskat i fettprocent. Hoppas hoppas! 

Nu ska jag sova! Ha det så gott tills nästa gång!

Tada! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0