Sunday!

Fan! Fan! Fan! FAAN! Ibland gör man bara totalt bort sig. Totalt bort sig! Vill bara gräva ner mig själv lite! Jag var inte redo för mötet idag. Inte alls. Varken mentalt eller fysiskt! Trivs inte alls med mig själv och ja, jag jobbar på det. Jag kommer inte att ge upp. Jag ska nå mina mål och sen är jag redo igen. Göra ett nytt intryck. Jag ska skaffa fram ett nytt tillfälle för ett nytt möte där jag kan känna mig som mig själv och nöjd med det jag åstadkommit! 

Annars har dagen varit bra! Varit ute i skogen med sonen! Träffat sonens kusin, faster och farbror. Städat hela huset och till och med hunnit med lite magträning. Det är inte dåligt! I really try My hardest to be the best version of me! 

Todo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0