Vilsen

Jag vet inte längre om jag ska fortsätta gå på samma väg eller om jag ska ta en annan väg. Jag har hamnat i något jag inte vet om jag ska fortsätta med eller om jag ska försöka ta mig ur. 

Jag vet inte om det är grönare på andra sidan staketet eller om mitt egna behöver vattnas lite bara. Jag trivs men ändå trivs jag inte. Är det bara nu? Kommer det även vara sedan? Är det något som är nu? Är det möjligt att hitta tillbaka om man gått för långt. Är det möjligt? Eller är det dumt att gå för långt om man börjar bli vilsen? Hur gör man för att ens komma fram till sånt här? 

Hjärnan, hjärtat och själen måste börja sammarbeta! Lättare sagt än gjort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0